onsdag 2 juni 2010

Onsdag.

Ja herre gud! Vad ska man säga? Svenssons? Hmm ja ingen idé att diskutera då det bara blir ett jävla tjaffs istället för att bara samla sig och ta det lugnt.. Jaja men så är det och det gör mig ingenting. Igår kom Sunmo och vi spelade kort och senare åt vi våfflor och snackade skit! Jätte trevligt faktiskt hade varit bättre om jag slapp den där jävla huvudvärken men men så kan det vara! Funderar lite på vart man ska gå med Keso sen när värmen har lagt sig lite. Hmm finns ju en massa vägar men vet ingen som jag är sugen på att gå men det får tiden utvisa :) Nej ska väll ta mig i kragen och få ut alla råttor som vill springa i gräset. Igår var det bara två och samma i måndags. Kan ju inte tvinga ut dom som inte vill. Ska väll ner till djurtema och kolla om dom kan beställa hem hyllplan men får se hur det slutar! Är ju lite rädd att man ska få fel hyllplan! Fan vad gött det är att sitta här ute med den bärbara och kaffet som så varmt ligger i min rosa mugg :) Slänger iväg en tanke till Mia och Nicciz och alla deras djur som har haft det fruktansvärt och kämpar för fulla muggar och hoppas att denna människa får sitt straff! Om ni läser detta så sitter vi här och håller tummarna för fullt och att era pälsbollar kommer repa sig!! Kan inte förstå hur man kan göra detta mot djur det är för mig helt ofattbart! Det verkar finnas folk till allt! Ne måste köra en refill på kaffet och bläddra vidare för att se uppdateringarna om vad som händer :( *hoppas* ! Älskar er Keso, Charlie, Vodka, Arrak, Absolut, Diablo, Chopper och Kid! Ni förgyller min dag!!
Btw Helt oberörd!

-Over And Out!
-SannaPanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar