torsdag 3 juni 2010

Ett litet extra inlägg.

Ja som ni som känner mig vet så säger jag vad jag tycker även om man ibland inte borde gjort det. Alla människor kan inte alltid ta att man tycker olika eller berättar händelser som folk inte vill att man ska berätta. I mina händelser som gör/gjort mig irriterad om det är personer iblandande är/kommer alltid vara anonyma. Om jag trampar någon på tårna på något inlägg är det bara att höra av sig och be mig ta bort detta. Anledningen till att jag skriver detta är för att alla kanske inte förstår att i min blogg skriver jag om händelser som har hänt eller händer och jag vill inte få ett argsint mail med personangrepp för att alla inte kan gå iväg och hålla strama tyglar och ta det lugnt när dom läser något man inte gillar. Jag skriver inget här för att skapa dramatik utan för att berätta för dom få följare jag har om vad som händer i mitt liv. Jag står för alla mina åsikter och ångrar ingenting. Man måste ha sina åsikter så länge det inte går över gränsen allt för mycket. Alla har olika åsikter och det är bara att acceptera. Tycker själv att det är jävligt jobbigt när man hör en åsikt som man verkligen inte förstår.

-Over And Out!
-SannaPanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar