måndag 31 maj 2010

Måndag.

Jaha då har man äntligen fått sin bur och nu består antalet numera på sju råttor =) Buren är jag så himla nöjd med så det finns inte! Helt underbart!! Var till Djuraffären och kollade med hyllplan men inget fanns så jag ska sticka till Djurtema som ligger vid gengåvan! Dom är så fantastiska där alltså och jag tror inte att dom skulle neka till att hämta hem! Nej Dagens ros till Djurtema för att ni är så snälla och verkligen hjälper till om ni kan!! Haha idag så tiggde jag om massage utav JoHi och ja men visst säger han! VET NI VAD HAN GÖR?? Han börjar först med att hälla DRICKA på mig och börjar massera jag tänkte va fan ? SKÄRP DIG =) Förlåt säger han och så sticker han iväg och hämtar hudlotion trodde jag iaf! När han börjar hälla tänker jag "shit fan vad mycket han häller!". Han börjar massera och segt som fan och det blir helt tyst! JOHI VA HAR DU TAGIT PÅ MIN RYGG?!!?? Man känner hur han skrattar som fan! JOHI!!! VAD HAR DU TAGIT PÅ MIN RYGG????? "Bara vanlig hudlotion" *fnitter fnitter* JOHI!!! Jag vänder mig om och vet ni vad jag ser?? EN BRUN RYGG!! Han har hällt på chokladsås på min rygg det FANSKAPET! Allt fastnade!! Haha men det var kul ändå haha =) Just nu är jag även jävligt irreterad! Koppla eran hund och skyll fan inteKeso!! Ska ta och lugna ner mig lite innan jag pratar med dom för just nu skulle det inte gå bra.. Jag och mitt jävla svensson temprament! En av anledningarna till att jag skriver här!!

-Over And Out!
-SannaPanna

2 kommentarer:

  1. Hihi :) Brorsan kan han :)
    Man får tyvärr ta en massa skit när man har en större hund. Och man får försvara dem en hel del. Glöm inte att du har världens goaste hund, och de andra är bara gnälliga:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja verkligen =) Han är så go! Tack marie härligt att höra att du tycker så om våran best haha =) Tycker vi ska ses någon dag! Var ju jätte längesen. Kram

    SvaraRadera