torsdag 20 maj 2010

Torsdag.

Fy fan vad myggen har ätit på min sunkiga kropp! Igår tog man en långis med Keso och långlinan fick följa med. vi var vid sjön promisen tog 2 timmar =) Han lyfte på benet för första gången!! Senare kom Marre (Nu mera Storsmorran) och hmm Staffan tror jag den penisbeklädda saken hette .. Vi snackade skit och mobbade Marre och drack lite och jag blev lite rund under fötterna :) Hade ju vårat månadsmöte på jobbet idag jag och Storsmorran tog sällskap, vi kom väll inte fram till något på det mötet tror jag men men. Jag och Johi gick en långis idag också och självklart med Keso och långlinan och helvetes jävla skit vad mygg det var! Så nu har man sjuhundrafemtioelvamiljarders myggbett! Utrota asen skulle inte skada mig en sekund finns så mkt annat klägg pippifåglarna m.m kan äta sig mätta på. Chopper fick hamna i luvan idag och vi begav oss till Rosie lite kaffe och mysigt snack ;) Hennes vovve Astrid ska till vetten imorn och ska läggas in över dagen. Tänker på er och håller alla tummar och stortår! Hittade en bur också men får ju för fan inget svar :( Jag ska väll vara utan bur tydligen till råttorna, eller ja jag har ju bur som dom har massa plats men jag vill inte ha den den är klumpig och jobbig ;) Funderar på att rega mig på SRS men får se hur det blir. Ne gott folk ha det gött!

-Over And Out!
-SannaPanna



AtridPastrid













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar